Netvilág

Sikeres volt idén is az Amazon Prime Day

Az Amazon online akciós kezdeményezése világszinten hatalmas sikernek örvend, és persze meg is hozza a gyümölcsét évről évre. Idén júliusban is lezajlott a Prime Day, lássuk, hogyan sikerült.

Az Amazon Prime Day -t minden év júliusában rendezik meg, ráadásul idén összességében 57% -kal nőtt a forgalma a korábbi évekhez képest. Az Amazon saját eladásai 60%-kal nőttek a tavalyihoz képest, összességében 2,9 milliárd dollár bevételhez jutott az e-kereskedelmi vállalat.  

Idén lebontva is megadták a százalékos adatokat, amelyből kiderült, hogy az asztali számítógépekről történő értékesítés 71%-al, a mobilos applikáción keresztüli pedig 31%-al nőtt.

Természetesen az akciós napok nem csak az Amazonnak kedveznek, hiszen számos márka megtalálható az oldalon, tehát az eladások a márkák piacára és termékeire is hatással vannak.

Az Amazon Alexa nevű rendszere, amely egy különleges hangalapú keresési szolgáltatás, idén sokkal nagyobb bevételt termelt, mint korábban, ráadásul itt már az akciós napokat megelőző napokban is lehetett rendelni, tehát itt hamarabb elkezdődött a kedvezményes értékesítés, mint az amazon.com-on.

Szakértők szerint azért van évről évre ekkora, és egyre magasabb elérése a Prime Day-nek, mert a vásárlókban megszületett a bizalom érzése, hiszen minden könnyen és gyorsan megy az akciós időszakban, és minden terméket úgy és olyan minőségben kapnak meg a vásárlók, ahogy azt a honlapon keresztül tapasztalják.

*A pozitív vélemények száma is emelkedett, mely majdnem megüti a 100%-ot, hiszen valóban a vevők bizalmára építettek az Amazon dolgozói.

Összességében tehát az idei Prime Day még a tavalyinál is jobban sikerült, és idén 77%-al nőtt a vásárlók száma a tavalyihoz képest, míg ez az előző évben ez a szám csak 68% volt.