Minden a transzcendentális meditációról

Ha érdekli a csendes mantra meditáció, akkor talán kíváncsi a transzcendentális meditációra.
Minden a transzcendentális meditációról

A transzcendentális meditáció technikáját Maharishi Mahesh Yogi fejlesztette ki az 1950-es évek közepén, és számos könyv és videó készült róla. A csendes meditáció ezen formájának gyakorlása kiváló módja annak, hogy nagyobb tisztaságot érjen el az életében. Előnyei messze meghaladják a spirituális gyakorlatok bármely más formáját. Ha többet szeretne megtudni a transzcendentális meditációról, olvassa el az alábbiakat:

A transzcendentális meditációnak számos előnye van. A gyakorlat napi két 20 perces ülést igényel. Minden ülésen kényelmesen, csukott szemmel kell ülni. A meditáció végzése közben ismételgessen egy mantrát, ami egy szó vagy hang jelentés nélkül. A technika célja, hogy megtapasztalja a nyugalom és a higgadtság belső állapotát. Ez a tudatállapot segíthet abban is, hogy megtalálja az önben rejlő energiát.

A transzcendentális meditáció egy erőteljes relaxációs módszer, amely mind az elmének, mind a testnek jótékony hatással van. A technika nem igényel semmilyen speciális felszerelést, így bárhol végezhető. Kimutatták, hogy növeli a vér oxigénellátását, és segíthet megelőzni a szívrohamot és csökkenteni a vérnyomást. Segíthet a negatív érzelmek kezelésében és a kapcsolatok javításában is. Akár tapasztalt meditáló, akár kezdő meditáló, a Transzcendentális Meditáció csodálatos lehetőség mindenkinek, aki javítani szeretne az életén.

A transzcendentális meditációnak számos előnyei vannak. Nagyobb mentális és fizikai egészséget, valamint nagyobb belső békét élvezhet. Segíthet abban is, hogy magasabb tudatossági szintet érjen el. Ha elsajátítja a technikákat, a belső béke, a kiegyensúlyozottság és a nyugalom egyedülálló állapotához férhet hozzá. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy átalakítsa az életét.

A transzcendentális meditáció amellett, hogy segíthet a poszttraumás stressz-szindrómában szenvedőknek. Egy 2007-ben közzétett tanulmány szerint a meditációs technika javította az agy információfeldolgozási képességét és csökkentette a magas vérnyomást. Emellett javította a személy koncentrációs és figyelemösszpontosítási képességét is. Hosszú távon a transzcendentális meditáció a belső béke általános érzéséhez vezethet. Számos különböző állapotra jótékony hatásúnak bizonyult. Ezek közé tartozik a jobb mentális és fizikai egészség, a fájdalomcsillapítás, valamint a termelékenység és a problémamegoldó képesség növekedése.

Kapcsolódó cikkek

Minden a transzcendentális meditációról

Minden a transzcendentális meditációról

Ha érdekli a csendes mantra meditáció, akkor talán kíváncsi a transzcendentális meditációra.